20 listopada 2008

Nie wiem o co chodzi bo od wczoraj reklamują, że dziś dzień bez papierosa (może krajowy:)???) a wszędzie są informacje, że Światowy Dzień Bez Papierosa jest 31 maja.
No ale to nic, bynajmniej się pochwalę statystyką:).


Nie palę
160 dni

Zaoszczędziłam 895zł

Nie wypaliłam 2236 papierosów
czyli
7 dni i 18 godzin poświęciłam na coś innego
Wydłużyłam swoje życie o
17 dni i 2 godziny

Dla porównania powiem tylko, że gdy paliłam to wyszło że wydałam na papierosy łącznie przez te wszystkie lata (13)
około 15.000 złotych! Oj dużo by można za to kupić:)!

Jeśli ktoś się przymierza to podaję link do strony gdzie znajduje się taki fajny licznicz
ek, który wszystko zapisuje sam:).
A w miar
ę możliwości czasowych poszukam parę zdań, które bardzo mi pomogły i bez których by się nie udało.

Link:

http://www.mooqoo.com/pl/nasze-programy/rzuc-palenie/


PO W O D Z E N I A :) ! ! !


Ale chyba nie o taki efekt chodzi;)..

2 komentarze:

Po prostu ja pisze...

no proszę :)
gratuluję!

ja-ka pisze...

dziękuję:)